Info om stort og småt

• Vi holder åbent mandag til torsdag fra kl. 6.30 til 16.30 og fredag fra kl. 6.30 til 16.
  • Vi er lukket fredag efter Kristi himmelfartsdag, grundlovsdag samt i uge 29 og 30.
  • Dit barns fravær skal noteres i Viggo under “Fravær”.
  • Der kan også skrives direkte til os på Viggo. Dette skal ske inden kl. 11.00, da vi som udgangspunkt ikke tjekker Viggo derefter. Skriv “SFO” i modtagerfeltet og vælg os alle.
  • Ved akut opstået aftaler kan der ringes til vores telefon på 61 68 70 11.
  • I garderoben har hvert barn en plads med knage, hylde og en kasse til skiftetøj. Det er en god ide altid at have rigeligt med skiftetøj liggende i kassen. Er der vådt eller beskidt tøj med hjem, skal der fyldes op i kassen dagen efter. Husk altid at medbringe tøj samt fodtøj der passer til vejret og årstiden.
  • Det er en stor hjælp for alle, hvis I skriver navn i børnenes tøj og sko/støvler. Eller faktisk bare på alt I kan. Vi har en glemmekasse hvis vi ikke finder en ejer til det.
  • Vi forventer at børn og forældre hjælper hinanden med at rydde op på barnets plads, inden I går hjem om eftermiddagen. Vi gør bunden af garderoberne rene en gang om måneden samt hovedrengøring to gange om året.